TECHNIKI UCZENIA SAMODZIELNOŚCI
Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem
4 x movie
16 x cloud_download
Postępowanie terapeutyczne krok po kroku
- Wsparcie efektywnego funkcjonowania społecznego dziecka – jak zaplanować działania w zależności od poziomu zaburzeń podopiecznego.
- Planowanie terapii w oparciu o ograniczenie bodźców – jak opracować spójne reguły postępowania na linii terapeuta – rodzic – placówka oświatowa.
- Sprawdzone sposoby na budowanie zaangażowania społecznego z wykorzystaniem gimnastyki neuronalnej i technik manualnych
- TUS - zasady organizacji i cele terapeutyczne zajęć rozwijających umiejętności społeczne osób z ASD.
- Profilaktyka i strategie postępowania w przypadku trudnych zachowań w codziennym funkcjonowaniu.
Case study: Sposoby na przezwyciężanie trudności w kontaktach z rówieśnikami – plany działań w podziale na wiek i poziom trudności dziecka
Dodatkowe materiały:
- Przykładowe scenariusze rozwijające kompetencje społeczne osób z ASD
MATERIAŁY
cloud_download Kupowanie produktów krok po kroku lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Lista obecności lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Obiekt na zdjęciu lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz TUS 1 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz TUS 2 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz zajęć lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz zajęć kształtujących umiejętności w zakresie rozwijania samoobsługi cz. 1 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz zajęć kształtujących umiejętności w zakresie rozwijania samoobsługi cz. 2 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz zajęć kształtujących umiejętności w zakresie samodzielnego funkcjonowania w życiu lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz zajęć kształtujących umiejętności w zakresie samoobsługi lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz zajęć kształtujących umiejętności w zakresie teorii umysłu lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Scenariusz zajęć - plan aktywności lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Załącznik 1.1 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Załącznik 2.1 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Załącznik 2.3 lock | arrow_forward Otwórz | ||
cloud_download Załącznik 4 lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Wsparcie efektywnego funkcjonowania społecznego dziecka lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Jak zaplanować działania w zależności od poziomu zaburzeń podopiecznego? lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Przykłady ćwiczeń stymulujących koncentrację i uwagę przez stosowanie bodźców ruchowych, pobudzających zmysł równowagi i czucie głębokie lock | arrow_forward Otwórz | ||
movie Case study: Przykłady sytuacji tzw. „trudnych zachowań” w gabinecie i sposobów na radzenie sobie z nimi – złość, zamknięcie się na terapię, pobudzenie lock | arrow_forward Otwórz |